Telefon   +48 660 864 780

Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak wyglądają urodzinki?

znaki zapytaniaUrodziny dzieci obchodzimy zdrowo :) można dostarczyć poczęstunek w postaci musów owocowych lub świeżych owoców, z których dzieci mogą przyrządzić sałatkę, koktajl lub szaszłyki owocowe lub po prostu spałaszować podczas drugiego śniadania. Można również dostarczyć dekoracje oraz stare zdjęcia dziecka.

 

2. Czy jest przerwa wakacyjna?

Przerwa wakacyjna w Przedszkolu DoReMi trwa dwa tygodnie. Jej termin podawany jest rodzicom do wiadomości na początku roku szkolnego. Zazwyczaj był to ostatni tydzień lipca i pierwszy tydzień sierpnia.

 

3. Jak wygląda wyżywienie?

Wyżywienie dostarcza do nas firma cateringowa. Jest to pięć posiłków : śniadanie, drugie śniadanie, zupa, drugie danie, podwieczorek. Na każdy tydzień opracowane jest inne menu, które rodzice mogą podglądać w aplikacji. Oprócz diety podstawowej, możliwe jest również zamówienie diety dla alergika, tj. bezmlecznej, bezglutenowej, wegetariańskiej, bez jajek lub z uwzględnieniem eliminacji wybranych składników pokarmowych (tu cena jest ustalana indywidualnie)

 

4. Co to jest pomoc psychologiczno-pedagogiczna?

Wszystkie Przedszkolaki objęte są tzw. Pomocą psychologiczno-pedagogiczną. Wychowawcy grupy prowadzą obserwacje dzieci i wydają rodzicom opinie dwa razy w roku. Z wychowawcą można zawsze porozmawiać na temat postępów, trudności, mocnych i słabych stron dziecka. Ponad to współpracuje z nami psycholog, który obserwuje dzieci i pomaga nam dostrzegać to, nad czym jeszcze trzeba popracować.

 

5. Czy w DoReMi jest zerówka?

Tak. W naszym przedszkolu prowadzimy oddział zerowy. Jest to pierwszy rok realizacji obowiązku szkolnego przez dzieci. Przygotowujemy dzieci do startu w nowym szkolnym środowisku, wyposażając je przede wszystkim w umiejętności społeczne, a także ułatwiając mu start w szkole ucząc podstawowych umiejętności takich jak czytanie, pisanie, liczenie.

 

6. Czy dzieci posiadają książki?

Zamawiamy pakiety edukacyjne już dla 3-latków. Początkowo 3-latki korzystają wyłącznie z kart pracy. Są to gotowe pomoce dydaktyczne, które ułatwiają nam pracę i wzbogacają zajęcia dydaktyczne. 4-,5-,6-latki korzystają zarówno z kart pracy jka i podręczników, które są uzupełnieniem codziennej pracy dydaktycznej.

 

7. Czy dziecko musi spać?

Każda grupa po obiedzie i umyciu ząbków udaje się na odpoczynek. Grupy młodsze leżakują, grupy starsze odpoczywają na swoich ulubionych poduchach, czytają książki, słuchają słuchowisk. Leżakowanie nie jest obowiązkowe - nie można nikogo zmusić do tego, aby spał. Natomiast ważne jest dla nas, aby dzieci uczestniczyły w relaksacji - aby odpoczął ich układ nerwowy i ruchowy, aby mogły się zregenerować i na nowo nabrać
sił do dalszej zabawy.

 

8. W jakim wieku dzieci mogą rozpocząć korzystanie z pakietu premium?

W zajęciach baletu biorą udział dzieci, które ukończyły 3 lata. W zajęciach gry na fortepianie oraz śpiewu biorą udział dzieci, które ukończyły 4 lata, w wyjątkowych przypadkach dzieci młodsze.

 

9. Czy są ustalone ramy czasowe co do godzin przyprowadzania i odbierania dzieci?

Placówka jest czynna w godzinach 6.30-17. Prosimy o przestrzeganie czasu pracy placówki, natomiast nie mamy określonych progów godzinowych, kiedy należy przyprowadzić lub odebrać dziecko. Dziecko można przyprowadzić późno, ale pamiętając o tym, że przepadną mu poranne zajęcia lub zajęcia dodatkowe czy wyjście na plac zabaw. Dzieciom też trudniej jest wejść w rytm dnia, kiedy przyprowadzane są np. na obiad. Jednak, gdy planuja Państwo np. Wizytę u lekarza itp., nie ma problemu aby dziecko zostało przyprowadzone później.

 

10. W jaki sposób dokonuje się płatności za przedszkole?

Termin płatności za każdy miesiąc upływa piątego dnia miesiąca. Płatności dokonujemy na rachunek bankowy poprzez aplikację mobilną lub w sposób tradycyjny.

 

11. Jak wygląda ubezpieczenie przedszkolaka?

Nasze przedszkole posiada bardzo dobrą ofertę ubezpieczeniową - ubezpieczenie chroni dziecko nie tylko w przedszkolu, ale także w całym kraju, Europie a nawet na świecie. Ubezpieczyć dziecko można poprzez aplikację mobilną , której używamy do komunikacji z Państwem,a także poprzez naszą stronę internetową w zakładce „kącik rodzica - ubezpieczenie”.

 

12. Jak wygląda płatność gdy dziecko jest nieobecne?

Podczas nieobecności dziecka, odliczana jest dzienna stawka żywieniowa, pod warunkiem, że zostało to zgłoszone do godziny 19.30 dnia poprzedzającego nieobecność poprzez aplikację mobilną.